2024年1月13日 星期六

Day 9 &10 - St. Paul's Cathedral 聖保羅座堂、千禧橋被偷銀包

2023年8月25 日   星期五

11:33到倫敦的唐人街銀行搞少少文件


11:59到唐人街附近的~Cote,係⋯又食呢間😅

估唔到同前日在Bath的分店餐牌係一樣😂,我哋揀嘅前菜同上一次一樣

老公飲湯

我食炸魷魚圈

今次我唔食Sea Bass食牛扒,牛扒好薄,我自己煎好食啲,不過都OK啦

老公食南瓜燉飯(好似係咁上下)

因為怕食埋甜品會等好耐,今日食2個Courses,呢餐£37.29

13:46到St. Paul's Cathedral 聖保羅座堂

因為一陣想去Borough Market,唔入場了,點知一陣之後就發生意外了,早知入場參觀就冇事了

沿聖保羅座堂行個圈









在河邊影,影完呢張相,就行千禧橋過橋

之後同老公一邊行一路傾偈,個斜孭袋轉咗去後面,突然覺得個斜孭袋郁一郁,即刻叫同望,已經發現唔見咗個銀包,周圍望,當然唔會知邊個偷咗😭😩

同老公行去附近的暗角位,垃圾桶周圍,希望個賊仔、小偷攞完錢後掉個銀包在暗位,入面有證件同銀行卡,銀行卡即刻用電話凍結咗先

估唔到我去意大利、法國、西班牙呢啲小偷咁多嘅國家都冇事,响倫敦就出事

揾咗一陣都揾唔到,我哋去原本想去的Borough Market食生蠔🦪,照去食£18/6,食完都唔記得影相,冇乜心機,點都影響心情

前日見到車厘子好大粒,今日買少少試吓,好食就買多啲返去俾老闆B、老闆娘試,不過唔甜又冇味,算


前日冇行Borough Market呢一邊,都幾大

原來Borough Market重有玻璃建築的一邊,冇心機行了

返到老闆B屋企,同佢哋講俾人偷咗銀包,老闆B話老闆娘有幾次都差啲俾人偷咗,倫敦去景點係要好小心,只怪自己唔小心,老闆B話我哋華人面孔,又在St. Paul's Cathedral係咁影相,應該已經留意我哋係目標,唉🤦‍♀️

老闆B開車去中超買少少嘢返 屋企,呢間中超好大同多嘢買

在老闆娘家食飯,每日都好似食聖誕大餐咁

感謝老闆B及老闆娘帶接待我哋,重車我哋去倫敦周邊玩,老闆B做司機,老闆娘煮飯,辛苦2位🙏,倫敦有朋友真係好,已約咗聖誕節後再去倫敦睇燈飾😊

可惜回程前一日被偷銀包,但又好彩係旅程尾,如果係頭幾日重掃興

-----------------------------------------------------------------------------------

第10日

2023年8月26日   星期六

食完豐富的Bunch,坐地鐵去Euston站坐火車回家

今日坐快車2.5小時£59/2人,可能今日係星期六,比較多人,開車前差唔多坐有8成,冇十日前坐嚟倫敦咁靜,個位都OK啦


後記~

回家後2-3日,報失我的L牌

點知⋯幾日後,收到我的銀包、證件,報失又唔見£20鎊,早知等多幾日

寄回給我的係~City of London School,當日我哋都有在附近揾過,再揾多陣可能揾到

間學校咁好,當然要寄張卡多謝人哋啦








1 則留言: