2019年12月17日 星期二

Day 3 (1) - 世界最美峽谷~羽毛峽谷Fjaðrárgljúfur、絲雨瀑布Foss a Sidu 、Fosshotel Núpar

2019年9月18日  星期三

羽毛峽谷Fjaðrárgljúfur→絲雨瀑布Foss a SiduFosshotel Núpar小冰河湖Fjallsárlón Glacier Lagoon 傑古沙龍冰河湖Jökulsárlón Glacier Lagoon 




07:49房間望出去,樓下就係停車場,見到我哋架車,噖晚半夜開始落雨到今朝未停過,天氣惡劣

8點食早餐

有Waffle窩夫🧇機,自製格仔餅

早餐種類少

我有窩夫食都覺得OK,不過其他團友就一般

噖日去到黑沙灘差不多天黑,諗住今日好天就再去,而家大風大雨,直去羽毛峽谷 到羽毛峽谷前經過苔原~埃爾德熔岩Scenic Green Lava Walk(Eldhraun),老闆B落車望一望(連相都冇影),再上車都已濕晒,放棄

羽毛峽谷因加拿大歌手Justin Bieber拍攝過MV(其實重有冰島其他景點,如剛才冇去的苔原),羽毛峽谷因而太多遊客,環境受到破壞,5月時公佈關閉,未知幾時重開,睇相好靚,入唔到去,點都到入口影張相

去到,好彩已重開,唔好彩⋯係今日天氣惡劣,係冰島12日中最差嘅一日!



10:53泊好車,步道冇封,可以行入去

重點之一:免費廁所

10:57大風大雨

靚!行去右上角高位有幾個人就係觀景台

羽毛峽谷深100米,長約2公里

呢個伸出去就係Justin Bieber拍攝MV的位置我哋冇行出去,有啲驚

而家比遊客行出一條冇草地的路,前面係入口的羽毛河橋

以前冇咁多圍欄

行出圍欄影相係好位置,天雨路滑又大風,唔好犯規

望去左手邊停車場及入口


周圍景色都靚


羽毛峽谷真係好壯觀

雖然今日天色好差,但影相出嚟都靚,綠綠黃黃⋯有種滄涼感覺

呢度都有瀑布

Gore-Tex外套都好似滲水咁,好在係表面似啫,入面冇入水


好鍾意❤️羽毛峽谷

難得冇其他人

老闆B同老闆娘醒目,Gore-Tex外套重加雨衣

12:01返到停車場旁的羽毛河橋

如果羽毛峽谷唔開,就只有在羽毛河橋上呢個位置影相

之所以叫羽毛峽谷,係因為在上空望似羽毛



羽毛峽谷號稱世界最美峽谷,係咪真我就唔知,但係我去過最靚嘅峽谷,我好鍾意❤️


12:31入油⛽️

12:54路經~絲雨瀑布Foss a Sidu,在一號公路旁,好方便就停一停



離開絲雨瀑布再開車一陣13:08到另一瀑布~Foss,Google地圖冇名,就Foss,Foss冰島文就係瀑布

如果在其他地方,有個咁樣瀑布,相信都影唔少相,但冰島美景處處,瀑布多到數唔到

好天會行遠少少影,不過大風大雨,影幾張就上車


13:23今晚住~Fosshotel Núpar



其實未夠時間Check in,老公話既然經過,就入去問吓,職員話未可以Check in,我知⋯問吓啫,有房咪比囉,呢間酒店職員態度好麻麻!最後都肯比房我哋,叫佢幫我訂天晚食飯餐廳,叫我自己打,唔止Reception嘅職員,連晚餐餐廳嘅職員都好冇耐性,酒店其他都滿意,係對職員態度不滿意

酒店大堂,前面係餐廳


其他位置都好舒服

重有吊椅


房間新又大,北歐風,設備簡單,全程最貴呢間酒店

房内有三色回收筒



廁所都大

冰島好多酒店要自備清潔用品,呢間竟然有

酒店另一邊房間


我哋房的露台,天氣好可以坐低望風景


之前訂標準雙人房210, 後尾減價,高級雙人房都係166, 就豪比佢,分別係標準雙人房面向停車場,呢間高級雙人房向山,夠開揚,可惜天氣唔好



老公肚餓,話食個杯麵先出發


14:15離開時影吓空無一人的餐廳

去完羽毛峽谷,原本係去玄武岩瀑布Svartifoss,玄武岩瀑布在天日行冰川集合地點的附近

不過天日行完冰川5.5小時應該都幾攰,諗住今日行咗先,但今天氣差,來回2小時,老公話又唔算太靚,大家唔想再淋2小時雨,就放棄,經過酒店去Check in

其實如果唔Checkin先呢,就多啲時間,直接去景點,不過今日天氣差⋯無奈!休息一陣,不過一陣都差不多一小時,天氣好的話真係唔好去酒店Check in,浪費時間,冰島周圍美景,開車隨便停都可以有美景影




2 則留言:

  1. 羽毛峽谷好似電影場景, 好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鐘鍾意羽毛峽谷,之後去嘅巨人峽谷都鍾意,但影出嚟就羽毛峽谷靚啲

      刪除