2019年1月19日 星期六

第二日 - 喜宴、台中國家歌劇院

2018年4月7日  星期六




09:25食早餐


親友食牛肉麵

呢間逢甲商旅早餐幾好,竟然有三文魚食,住台灣酒店好似係第一次有三文魚食,可能之前住嘅酒店比較Cheap⋯哈哈(唔記咗⋯台灣住過最好應係多年前跟團住過的Grand Hyatt)


食完早餐,眾親友在大堂集合,上旅遊巴去婚宴場地(台灣中午飲喜酒)

11:32 女兒紅婚宴會館


婚宴大廳


新朗新娘的狗狗先入場

歸寧喜宴菜單,香港男家已辦過喜酒,今次係女家

鵲橋幸福圓~即炸湯圓

紅宴大併盤~魷魚🦑、魚生、烏魚子,重有龍蝦,龍蝦肉做壽司🍣

龍湯雞燉翅,好飲

水晶蒸沙公~水晶粉條蒸蟹,水晶粉充滿鮮味,唔錯

紅酒釀鮮鮑~呢個鮑魚係凍食,我覺得一般

甘露龍虎斑~咁大條魚好難蒸得滑,一般

海大蝦米糕~海蝦糯米飯,唔錯,糯米飯食咗一啖,飽

法式羊肩排~去到呢個菜我已經好飽,食咗一啖,呢個麻麻

芝麻鮮蝦餅及黃金义燒酥,雖然好飽,但幾好食,食食吓又食得落

竟然重有湯⋯頭先每一個燉湯~瑤柱嚮螺燉子排,都唔錯

冰糖紅棗燉雪蛤~成肚水,飲咗少少

嘩⋯重有英式甜品,個個都好飽冇乜人食,我呢⋯因爲冇乜食飯同麵,食咗三件,味道真係唔錯

第一次去台灣的喜宴,真係覺得好唔錯,場地大,食物好似食海鮮餐咁,味道又幾好,食到好飽,據主人家說,價錢平過香港一半,重包好多什費,香港而家啲喜宴唔好味外,食完都唔係好飽,台灣真係平靚正

食飽坐旅遊巴回酒店,休息一下,老公家姐、姐夫話去台中國家歌劇院行吓,去在大堂見到其他親友,坐低飲杯咖啡☕️傾吓偈


17:39明倫蛋餅,逢甲夜市中呢間好多人排隊,經過見唔多人,就排隊買一個試吓,味道OK,又唔覺得好好食

經過日出鳯梨酥,回頭時買咗啲手信

經過上次食過的‌~阿水獅豬腳麵線

18:30台中國家歌劇院

夜景都唔錯







行咗一陣就走,因約咗親友食飯






19:59晚餐~康寶藥燉排骨

食飽在逢甲夜市的吉蜂蒸餃買外賣

主要買比奶奶食,奶奶胃口唔錯,剛食完藥燉排骨,重想食餃,老人家早瞓,我哋就出去

老公大哥訂咗間卡拉OK房,第一次在台灣去卡拉OK

21:20凱悅KTV



親友玩大話骰,我唔講大話又唔飲酒,11點多就走

23:32同老公坐的士去家樂福,老公二哥二嫂正在入面行

00:23明倫蛋餅呢個時間冇人排隊,大嫂話要試

00:32去噖晚食過好味的仙草芋圓糖水店,店主正在收捨準備關門,唔可以在店內食,好在可外買返酒店食

買咗明倫蛋餅比大嫂食,佢覺得好食,口味嘅嘢就真係人人唔同

我食完糖水就返房沖涼,老公在大堂等去完卡拉OK的親友回來,竟然又去宵夜!

今日買咗~日出鳯梨酥同太陽餅

上次去宜蘭食過奶油酥條,剛才在家樂福見到有呢個北大牌子就試吓,不過一般,冇宜蘭嘅咁好食





2 則留言:

  1. 香港飲宴而家又話環保連翅都冇得食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港飲宴嘅翅唔食都冇所謂,多數都唔好飲,有時燉湯重好飲少少,(濃湯雞燉翅我就鍾意)

      刪除