2018年9月29日 星期六

法國、德國購物





今次到法國,雖然冇去巴黎(好多平藥房),但諗住買法國嘅護膚品應該比香港平,雖然冇用開呢啲牌子,都想買少少(可能朋友去巴黎買到走水貨咁,比佢影響⋯哈哈😄)

之前在Strasbourg史特拉斯堡已經去過幾間藥房,但冇一間齊全,最後在霞慕尼買,比朋友在巴黎買貴,有啲牌子都冇,買夠退稅就算


霞慕尼市鎮

細妹買2支Phyto 洗頭水、1支Caudalie葡萄籽皇后水,其餘都係我的

以下係未退稅價錢,有啲都唔知香港幾錢,有啲比香港貴,不過去旅行買嘢係買得開心,就冇計咁多

Phyto 洗頭水12.7/支,用開好用,香港價6折,今次買Densifying Treatment Shampoo (Thinning Hair Women),呢支以前用覺得甩少咗頭髮,唔知係咪年紀又大咗,覺得冇以前咁有效,反而Repairing Shampoo (Weakened Damaged Hair)重有效,用完又柔順,下次都係買Repairing Shampoo

Caudalie葡萄籽皇后水36.9/支,都幾補濕、清爽,夏天用幾好

NUXE Huile Prodigieuse精華油22.9/支,之前在Annecy買,早知留霞慕買,咁會有退稅

FurtererRF 5 SENS22/支,網上話對脫髪好有效用,但重未用過

DARPHIN 橙花精油59/支,我覺得呢支最好用,但返到香港發現HKTVMall有得賣,重平好多添!激死!


法國🇫🇷 Mc author Glen Troyes Outlet 

法國出品的LACOSTE,2件T恤都唔夠上次在德國斯圖加特Outlet買咁平,可能款式唔同,退稅後109,一件約HK$420另一件約$570,AIGLE嗰件約$400,同香港開倉差不多價

AIGLE Boot退稅後HK$740,重平過上次在法國馬賽買百幾港紙,Columbia鞋好平$310,拖鞋唔抵$160,同香港差唔多,都唔知老公點解會買


去法國Outlet係想買AIGLE呢個牌子,但款式好少,AIGLE香港開倉重多款式,只不過勁多人好似搶咁

我同細妹各買2件外套,Columbia外套好平$340,我件係綠色,Columbia鞋$284,雖然平,但防水效果都唔錯

AIGLE風䄛$370,係童裝,所有比較平

深藍色風香港開倉都見到有,法國好似係平少少,不過唔應該覺得平而買,因為我有好幾件AIGLE的薄風褸



德國🇩🇪 Wertheim Village Outlets

LACOSTE 3件T恤144,退稅後HK$1310左右

 
ecco Gore-Tex鞋112,退稅後HK$950,老公話呢對鞋幾舒服,平香港好多,老公鍾意咗呢個牌子,另外,買呢對鞋時比Sales叫買咗支Gore-Tex鞋噴霧,買咗都未用過,嘥咗

孖人牌的磨刀棒14都係嗰句,有時旅行係鍾意買,買咗都未用過




德國dm藥房、Rossmann、超市

買咗好多零食、維他命C

9個月前去德國都買咗唔少維他命C,今次再買係因為真係真係唔知幾時再去德國,要夠存貨,老公鍾意飲檸檬味,有10支係細妹,因為佢之前買唔夠

後來見Rossmann的維他命C(葡萄🍇味),有Zinc鋅,所以又買多幾支,咁多維他命C最貴係呢隻0.99支,有鋅好似真係比較有效,鼻敏感冇咁嚴重

花生🥜0.59/包,有幾種味道幾好食,反而魚皮花生貴啲又唔好味

橙色無花果乾2.29/包,返到香港見到"一田"賣HK$44蚊包,貴好多,雖然平過香港,但之後發現阿信屋的土耳其無花果乾價錢差不多,但大包又好食,以後買阿信屋食

湯包重未食(旅行鍾意買,好多時到期都未食)

送禮的酒心朱古力,聽說酒味幾濃,飲酒嘅人比較啱

dm買嘅無花果藜麥、阿麻籽,重有花茶

dm買嘅無花果乾比超市較大包,抵食啲,重係有機,但都係阿信屋嘅平靚正


藜麥、阿麻籽平時都有食,阿麻籽0.59/包,實在平香港好多,藜麥3.95/包,如果有機都平幾多,唔係有機就平少少啦,雖然重,都忍唔住買咗,下次只買阿麻籽,平香港好多


呢隻係咳嗽飲嘅花茶0.7,甜甜哋,傷風感冒😷後飲真係好有效用,平時淨飲咳藥水都咳好耐,加埋呢隻花飲,真係好得快咗,我同細妹都覺得有用,推薦,後尾在科隆再買多盒,買錯比小朋友飲嘅花茶!


綠茶🍵4.95,得6包唔平,諗住試吓有機,最近先知係Latte,點解當時睇唔到係Latte❓可能以為係自己加奶啩!味道甜甜哋,但我唔鍾意

桃茶上次在意大利買過,覺得幾香今次再買,凍熱飲都得,夏天沖完雪凍,再加少少蜜糖,正

唇彩💄3.45唔昜甩色,但我唔係太鍾意個味道,遮瑕膏3.45只用過一次,覺得麻麻,2樣都係網上見到人介紹


推薦dm的Balea Eye Mask~4.45/盒有3Pad,呢隻都唔錯,薄薄幾貼,另外買咗盒都係Balea的Q10 Eye Mask,Q10質地較厚,反而冇咁好用






卡蜜兒Kamill Hand Cream~酒店送的Sample,當時冇試,以為係之前去德國買過的Herbacin,同樣都係用小菊花標誌,相信好多人同我一樣分唔到係2隻唔同牌子

當晚瞓前試吓,發覺同我之前買Herbacin Hand Cream嗰隻質地唔同,Herbacin質地好杰,呢支Kamill潤得嚟又好推開不愧為德國No.1

之前在dm想買小菊花潤唇膏,明明好多小菊花產品,就係揾唔到潤唇膏,咁比職員睇我用開嘅佢睇,佢話冇,當時好奇怪,咁就算,後尾知原來dm賣嘅係Kamill牌子,我比職員睇嘅係Herbacin潤唇膏,所以就揾唔到啦,2隻都係小菊花,真係好難分!返到香港上網查,終於先識分別到2隻牌子


左邊係Kamill,右邊係Herbacin,唔為意真係以為同一牌子唔同系列,左手邊係香港買嘅,我諗德國買會平一半

夜晚在法蘭克福酒店附的dm見到有好多Sample,記得好平,好似係0.5/30ml支,但以為係Herbacin就冇買,好後悔,第二日上機前冇時間再去dm買

返香港後發現在屈記、萬X、莎X都有,最平係千色店減價時,一盒有125泵裝、支裝及Sample

幫朋友買Dr. Hauschka德國世家11/50ml支,都幾貴,但香港賣200蚊支,平一半


細妹知我幫朋友買,法蘭克福機場入海關前的藥房見到,買咗話好用,咁我上機前買多一支自己用,都幾滋潤同持久,吸收快,所以過一陣後就較乾爽,我鍾意油潤感覺,鍾意Kamill多啲



沒有留言:

張貼留言