2018年3月30日 星期五

Day 4 - Annecy 安錫的清晨,Mercure Chamonix Les Bossons

2017年9月29日 星期五

Annecy安錫(阿納西)→Chamonix 霞慕尼.Mont-Blanc白朗峰




07:47 老公去Lake Annecy 安錫湖

朝早好清靜,冇乜遊客


Le Munich~噖晚食晚餐地方



今日多雲


地下濕濕哋,剛才應該落過雨






07:40另一邊,妹夫去咗跑步,呢個位置之前上網見過,但噖日竟然唔記去,得妹夫一個去咗


 08:47 Check Out時經過食早餐地方,食早餐8.5/人,好少嘢食,好彩冇加錢食

08:59二位司機去攞車及買麵包,細妹睇行李,我去藥房買嘢

買咗呢支NUXE的Huile Prodigieuse,比史特拉斯堡嘅藥房貴,怕之後重貴,買咗先

第一次用覺得香味太濃,習慣味道後還可以,唔太油,冬天搽Body都唔錯


09:43離開Annecy去霞慕尼Chamonix途中,有休息站,停低食早餐

二位司機重買咗Evian 礦泉水,6支3.31,離霞慕尼1、2個車程,就係Evian-Les Bains 小鎮,冇時間去Evian小鎮,就買Evian水飲⋯哈


老公覺得行李放在酒店較安全,先到酒店寄存,而且又順路先到酒店

10:45到霞慕尼酒店~Mercure Chamonix Les Bossons

呢間會住2晚


未到Check in 時間,我哋在酒店大堂打開行李,拎手套、頸巾等,一陣上雪山會凍,我哋執執吓,Staff話有房,比房我哋⋯真係太好!細妹話: 法國人好優雅,見我哋喺大堂執行李太失禮,所以怕咗我哋⋯哈!



房間唔錯,幾新淨


價錢大約見80/晚,同噖晚Annecy差不多,比較下呢間又大又新,抵住,但平就有其理由嘅,就係比較遠離霞慕市中心



同之前Troyes民宿一樣,廁所都係獨立一間房,法國人呢方面有啲似日本人


重有熱水煲,呢間酒店設施唔錯

11:35去到霞慕尼,抬頭已經見到雪山、冰川

去到霞慕尼市中心,先發覺唔知纜車站喺邊,唔記喺電話定位置,份資料又留咗喺酒店又甩轆),妹夫落車問人,知道纜車站位置後,再揾停車場泊好車

想喺纜車站附近揾咪錶位,或者大露天停車場,一日幾歐就搞掂,通常歐洲大旅遊景點都有,但霞慕尼冇,幾個停車場都係逐小時計

12:12最後泊咗呢停車場個露天,停咗6個鐘左右要7.5


沒有留言:

張貼留言