2016年9月7日 星期三

第五日-花蓮~清水斷崖、台北~鳥來、熊一燒肉

2016年3月23日

今日由花蓮回台北,所以要早D起身,07:30落到大廳,曹小姐重整緊早餐

07:49 今日早餐同噖日唔同



09:08 清水斷崖,之前去花蓮時錯過入口,原來花蓮往台北方向時較順路,今日好快見到路路牌入口



泊好車,跟人羣行


如果天氣好,應該幾靚,而家見到水都好藍

好多人


這個牌,好多強國人爭住影相,我放棄

頭先都有上觀景台,多人到呢



大媽的特色

呢個又係咁

點解個個都有條絲巾?旅行必備嗎?


11:03 途中到便利店休息吓,雖然個人鍾意日本Lawson蛋多D,不過台灣煙燻流心蛋我都鐘意,純粹喝咖啡台灣好紅,但我覺得一般



12:26 見到有三媽臭臭鍋,食午餐

細妹的魚頭鍋

泡菜鍋、臭臭鍋


我食海鮮鍋


加咗D料,今次覺得三媽冇以前咁好食,呢餐NT520,呢個價錢,抵食過大家樂,重想點


15:08 到烏來,泊好車,之後有人收錢,吓⋯街邊都要收?


到烏來係因為大家都未嚟過,搭車都幾煩,自駕就方便



鳥來老街,平日加上大雨,老街遊客唔多

想行去瀑布,行咗一陣,好似重有一段路,又大雨

大家決定行回頭攞車開車去,雖然比咗NT60,泊咗一個鐘都冇,但再行會成身濕晒

15:57 烏來瀑布













睇完瀑布,因為單程路,老公要倒後比對頭車過先,妹夫因在講電話冇落車睇位,倒後時開頭都冇事,越來越後時有個灣位,突然「嘭」一聲⋯撞到圍攔,意外就此發生!

搵位停車望吓傷勢,尾燈燈罩撞甩⋯車身重凹咗少少

問題唔係好大(當時諗),行程繼續



鳥來野湯,2位司機留喺車,我同細妹落車望,如果唔係咁大雨,去浸吓腳都幾好




離開烏來,去西門町


停車在峨嵋立體停車場,立體應該係多層意思

17:48 好快就見到~熊一燒肉


每次到台北,老公都要食熊一

第三次食,所以唔影咁多相




今次自己劃食物紙,比上次2014年食,加咗價,呢餐NT3072


大家都覺得宜蘭紅樓的櫻桃鴨係全程最好食嘅一餐,但以性價比,老公同妹夫就揀熊一,以呢個價錢,抵

原來想行幾個圈,就去食鴨肉扁,但⋯應該都食唔落

就去食~阿宗麵線NT130



去誠品行,估唔到三個偽文青竟然都買到書,得我一個冇買


西門町停車場以台灣物價嚟講,都唔平



22:01 蘆洲區~成旅晶贊酒店


台北通常住西門町,但今次全自駕,呢間免費泊車,就算唔開車,樓下係捷運站,都好方便

房間夠大、幾乾淨


上次住西門町捷絲旅,都幾貴,呢間大D平D,雖然冇咁方便,但都抵住







重有生果添



3 則留言:

  1. 上次我係由台北搭公車黎烏來,一程車唔駛轉車都幾方便,跟住坐小火車去瀑布,回程冇坐就出事,落狗屎由頭濕到落腳,行行吓要去公廁避雨,後來去老街食嘢時仲停埋電,返番台北至知原來當時有龍卷風。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈⋯原來去鳥來交通都幾方便,而家去旅行多數自駕⋯懶得就懶,朋友話齋⋯自駕係不歸路!去台北只搭過一、二次公車,怕睇路線圖。

      刪除