2015年11月3日 星期二

Day 13. 1-克羅地亞~Zadar 扎達爾

2015年4月13日

斯普利特(Split) → 扎達爾(Zadar)  羅維尼(Rovinj)

08:30就有人敲門,話早餐預備好

在花園食早餐,感覺都幾寫意


但⋯早餐就咁多,雖然有Omelet⋯,但好似冇乜嘢食咁

當初訂完呢間房,民宿 Villa Vice 好快有email覆,有住宿資料,重話有homemade bread, homemade jams, daily homemade cake,重有omelet⋯等等,以為幾正,同老公講呢間早餐唔錯,原來寫就好似好多,食就一眼睇晒,連間間早餐都有嘅芝士、火腿都冇!

原本揀咗另外一間民宿,後尾揀呢間係因為包早餐,我懶,早知噖晚去舊城買定麵包,自己沖咖啡咪得囉


今日諗住執好行李食完早餐即開車,但同親友玩WhatsApp,都係比原定時間遲開車

09:46 今晚住Rovinj,要開500公里,車程最長一日,但先去一個地方Zadar,約1小時34分,158公里

10:58入油,順便休息吓

11:28 高速公路收費Kn53,貴!(未試過玻璃咁污糟!)

11:59兜咗圈冇位,泊在碼頭邊

問人,話咪錶整緊,唔使入,經過匈牙利被抄牌,而家驚泊街,但冇位,博一博啦

今晚原來住對面黃色建築物

後尾覺得Split斯普利特同Zadar扎達爾都係沿海城市,又覺得Zadar景點唔多特別,最出名睇日落,日落⋯旅程都睇唔少,所以到一到就算,雖然今日要開500公里車先到Rovinj羅維尼,但就可以轉少一晚酒店

入舊城




聖斯托夏大教堂鐘樓

圓形係 Crkva Sv.Donata 聖多那特教堂

有幾個婆婆賣手工藝品


行到出海邊

Zadar出名2個景點之一~Sun Salutation 向太陽打招呼

呢個係太陽能板,吸收陽光,晚黑就會發光



行前少少就係~Sea Organ 海洋風琴



樓梯底安裝風管,海水拍岸就會發出聲音,都幾得意

扎達爾Zadar有歐洲最美日落之稱 (乜唔係希臘的Santorini?),上次希臘 Santorini 同Mykonos 嘅日落我都覺得好靚,好懷念,Zadar的日落,今次無緣見到,係咪最靚⋯其實都係睇心情等各樣加埋


古羅馬遺跡


Crkva Sv. Marije 聖瑪莉亞教堂


Crkva Sv.Donata 聖多那特教堂另一邊



Restaurant Stipe~有網友話食過唔錯


老公飲冇酒精啤酒Kn15,凍啡Kn10

沙律係海鮮併盤包埋,麵包Kn10

魚湯唔算好甜,但魚肉就幾鮮甜Kn25

海鮮併盤Kn350,比Ston個併盤Kn250,呢碟又貴味道又一般,呢D魚,街市買都好平,重要燒到好"鞋"

呢餐Kn415,5百多港幣,全程最貴呢餐(第二貴係布達佩斯,好食老公就唔會肉痛),平價海鮮都算嘞,最重要係唔好食,老公話呢餐比人呃啦,可能餐廳分唔到我哋係強國人定香港人,當我哋係強國人

老公一路食一路哦我,話:唔使見到網友話好食就一定要食,D網友多數食過就話好食㗎啦,而且唔一定要食海鮮,出面咁多餐廳,露天茶座,都唔知幾舒服,明知自己鍾意食滑魚,併盤燒魚"鞋",食2啖又唔食,要我幫你食晒佢⋯

好啦好啦,我唔再食咁多海鮮,尤其併盤,海鮮都係香港最好食,但香港食海鮮餐HK$500/人或以上,呢度半價,呃都係幾百啫,係浪費咗一餐囉

老公話,睇吓坐露天餐廳幾正


14:23離開扎達爾,好彩冇抄牌






4 則留言:

  1. Santorini 同 Mykonos 係咪最靚我就唔知, 但肯定係最多人一齊睇咁o羅....
    Santorini 我睇咗 3次, 有一日直頭早 3小時去坐定定等日落.

    回覆刪除
    回覆
    1. Santorini 同 Mykonos 我都日日睇,睇咗6、7次,Mykonos有日2 、3個鐘前邊飲咖啡,邊等日落,好懷念!

      刪除
    2. 大家咁話~

      不過希臘依家搞成咁, 都唔知幾時先會再去.

      刪除
    3. 係⋯好想再去,但唔知幾時⋯⋯

      刪除