2015年9月13日 星期日

Day 8 - 克羅地亞~16湖、Krka National Park卡爾卡國家公園


2015年4月8日

16湖(Plitvice Lakes)  卡爾卡國家公園(Krka National Park)


08:09 遲咗10分鐘落去食早餐,去到嬸嬸打開隻碟,嘩!有煎蛋,因為遲到,凍咗少少,有煎蛋好驚喜^^


重有煙肉一齊煎,好味

重有甜品,雖然味道一般,但嬸嬸的心意,食晒一件,老公對甜品一般,冇食到



民宿對面的河,今日較好,望到清D




食早餐的小屋,今日有另外2個遊客,但佢哋冇食早餐,只飲咖啡

離開呢間民宿



因為噖日去觀景台時,見到有遊客揸車嚟,我哋今日再嚟望吓,希望中間有少少陽光,影多幾張相,但⋯都係陰天,不過今日暖好多

10:13 Vidikovac 

噖日由P3碼頭行上嚟嘅觀景台


之後發現重有另一個觀景台

已經有遊客喺度影相

呢個觀景台就係噖日喺大瀑布側邊行上去,但因為膝頭痛,冇行,今日揸車到,慳返唔少腳骨力

呢個觀景台比頭先個位置更高,更開揚更靚

醒起朋友都講過呢個位置,網上亦都見有網友講呢個秘點,我哋誤打誤撞竟然搵到,但因為唔想其他人唔買票入場,所以唔會公開,國家公園都要收入維修

如果好似我哋咁,入場行過,之後就會搵到

網友話旺季有保安,我哋都見到有保安亭,所以都係要買票入場

遊客企個位置好危險




今日遊客多過噖日,噖日都行過呢條木棧道




為咗影相,危險都去,呢個遊客影咗好耐先走









16湖⋯希望下次秋天見

又見到我哋住嘅民宿

向Krka出發

12:05 路經一個超市,停一停車,行一行

12:53烏雲密佈

13:32 入油

到Krka瀑布公園,要到斯克拉丁(Skradin),再到碼頭搭船入國家公園
高速Kn49 

14:13到民宿,Skradin天氣好好


呢間民宿好新,十分乾淨,可惜唔包早餐


民宿男主人話Krka都幾大,要行一整日,最好天日一早入場,咁會抵D,但我哋都係主要行吓瀑布,冇預咁多時間

呢個廚房,可以煮嘢食,煮就唔會嘞,天日買早餐嚟食

民宿主人拎我哋Passport去登記,等咗十幾鐘,又唔可以唔攞返Passport,去到碼頭又趕住上3點班船,老公話唔算好餓,算⋯唔食

由民宿行去碼頭幾分鐘,好方便

14:52 Krka入場都幾貴,Kn90/人,16湖都係Kn110/人,但16湖好似大好多,當然,民宿主人都話Krka要行一日,我哋入半日梗係覺得唔抵

搭15:00點船,最遲一班船回程係18:30


16湖有咁好天就好啦









船程約20分鐘



大部份人會將16湖同Krka比較,而大部份遊客去咗16湖就唔會去Krka,因為相似,而且這湖亦較靚

但我哋算順路,當一個中途點,下次唔知幾時再到克羅地亞,梗係去多D景點


落船後去公園唯一廁所,亦係全程我唯一比錢去嘅廁所

呢個湖夏天好多遊客遊水,16湖天氣有咁好就好啦



Krka比16湖多D綠色,唔會淨你枯支



真係幾似16湖



但Krka瀑布好過16湖,起碼都有張地圖






 行入木棧道










行完木棧道,去返頭先入口


我哋想去影湖中小島Visovac,見到有一家人行小路上山,以為上山會見到

地圖話870米,應該唔遠

一路上斜,好攰


湖心小島見唔到,只見到頭先坐船入嚟個湖

其實行行吓都覺得唔對路,但行咗咁耐,放棄可能重浪費腳力,所以都係行埋佢


17:17行咗差唔多30分鐘,到


睇地圖,呢度應該係Lozovac,似係另一個入口,好多車停喺度,而頭先一齊行嗰家人,係行上嚟攞車,暈⋯真係行錯路


望唔到湖心小島

問職員,有冇車返Skradin碼頭,咁我哋咪唔使搭船走囉,職員唔係好溝通到,最後佢應該明明哋我問乜,但話話冇,但明明見有巴士喎⋯

老公話安全D,都係沿路落返去!我膝頭由第一晚落機,已經開始痛,但靚景,我忍,但呢程好冤枉,慘

17:31行上去係攰,但行落去係痛!老公重嚇我,話驚唔夠時間行去碼頭搭船,尾船6:30喎,應該夠時間,雖然我行唔到快


17:38見到湖,好快到


我慢慢行,老公快步行先,因為唔死心影唔到Visovac湖心小島,等老公自己落去再搵吓

Visovac湖心小島有船去,但淡季,老公話唔見有船,行咗一陣都見唔到,所以都係走,無緣,可惜!

18:03再到瀑布天色暗好多

行去碼頭等船

Skradin小鎮好細


喺碼頭搵餐廳食飯,但幾間都冇開,淡季係咁

我想去嘅湖心島Visovac

之後再睇資料,由瀑布去Visovac湖心小島要另外加錢搭船,小島上有小修道院,當日唔見有船去小島,可能淡季啩,我其實只想離遠望吓個小島,但都見唔到!

18:58 行去搵餐廳

行行吓見到有間餐廳有Tripadvisor個標誌,應該味道唔錯,而且小鎮靜靜哋,就呢間

老公番茄湯好飲,我個魚湯比番茄湯貴Kn5 ,要Kn20,雖然魚肉幾甜,但西湯鐘意"杰"D,"稀稀"咁一般

青口大碟又肥,好味又抵食Kn60

老公食燒魷魚Kn110,多汁又嫩,老公話好食⋯正,不過膽固醇好高

燒魷魚附送薯仔

我食墨汁意大利飯Kn70,好味,上次去歐洲成日食Risotto,好懷念,呢碟係全程最好食嘅Risotto,上次食幾次都好好食,克羅地亞Risotto普遍比較"稀",汁唔夠濃滑

呢餐Kn315,唔錯

就係呢間餐廳-Bonaca

食完飯想去超市買定天朝早餐,但2間都已關門,見到幾多星,老公話一陣落嚟再影


老公沖完涼落街影星,但已經多雲,都係早D休息

前日瀑布村,噖日16湖,今日Krka,連續3日都睇瀑布,睇夠影夠,天日去我好期待嘅Dubrovnik ^_^



沒有留言:

張貼留言