2015年7月7日 星期二

熱辣辣⋯去沖繩

3月中,見到去馬爾代夫有特價,叫老公睇,老公一睇就話唔坐馬航,反而見到去沖繩坐商務位,有興趣,問我唔係成日話未坐過商務咩,Package去到6月尾,係我生日,生日坐商務去咪正囉


之前問老公,不如我生日去一個小旅行,當時一口拒絕,話好熱,唔想去,估唔到商務位令佢改變!難得生日老公肯同我去玩(上次生日旅行已經係2009年去東京),上航空公司網睇咗淨機票都4千幾,好似幾抵,所以⋯好快就買咗Package,當時都唔知沖繩有乜玩,完全冇留意過,加上就出發去東歐,個心都飛咗去克羅地亞,諗住去完旅行返嚟先算





去完旅行,睇到網友去沖繩機票只係1千幾⋯吓⋯乜咁平!早知道去沖繩咁平,我呢個Cheap精未必會買商務Package,但⋯都買咗咯,當生日豪一次啦,長途機商務唔捨得坐,短途都好,叫做坐過嘛



Package嘅Mercure Okinawa酒店張相幾吸引,間房幾大,後尾先知係Super Twin,我買Package係Standard,比佢誤導咗,都係自己心急,冇睇清楚,但朋友話間酒店幾方便,通常會將City放後面,不過間酒店1-4/7 Close out,要住3晚那霸先,而連住3晚就送1次晚餐,當然唔會錯過啦⋯hehe(但就限制唔可以住多晚中部),返香港係早機,所以最後一晚都住那霸,中間就住2晚海邊酒店



海邊酒店唔平,所以唔揀咁貴,因為機票佔咗唔少錢,去完歐洲返嚟幾日就訂房,揀咗幾間,其中一間有海景露台嘅評分較低,而且離海灘遠少少,而Rizzan Sea Park Hotel就有私人沙灘, 4月尾已經Book唔到海景房,老公話我次次都訂湖景、海景,但有幾何坐露台吖,咁又係⋯Rizzan喺樂天評都唔錯,又好近沙灘,最後決定就呢間



幾個朋友都話沖繩魚生一般,食嘢同日本有D唔同,沖繩鄉下地方,唔好比,但一般食嘢、租車就比較平




朋友話車程長,要預多D時間,老公主要想去水族館,文化王國冇興趣,玉泉洞⋯剛去完歐洲最大鐘乳洞⋯所以都唔去,諗住去hea

亦有朋友話去過愛琴海,再見其他海岸、沙灘都比下去!果然⋯係事實!但沖繩近,2個鐘機,唔好太高要求

4 則留言:

  1. 我剛去完沖繩返黎﹐可以試下去藍洞玩潛水和浮淺﹐D水真係好清

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都返咗嚟,只在酒店玩浮潛,水一般,魚好少

      刪除
  2. 咁快又去完一個 trip 返o黎,咁快o的開工寫遊記啦 ~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 會打晒東歐先,因為開始記憶有D混亂,可能長啦,沖繩要等等⋯⋯

      刪除